Bir Devlet Okulunun Minik Yüreklerine Yardımcı olmak ister misiniz?

Selamlar, zaman zaman yardım konuları ile ilgili bazı başlıklar açıyorum, aynı konuları whatsapp durum üzerinden de birebir görüştüğüm bazı abi ve kardeşlerle paylaşıyorum. Bugün semtimizdeki bir okulun ihtiyaçları ile ilgili sizleri rahatsız edeceğim, inşallah gerekli yardımların ulaşmasına yardımcı olacak kişiler bulmak ümidiyle aşağıda detayları paylaşıyorum. 


Mahallemizde bulunan (Osmangazi Pınarbaşı) Osmangazi İlköğretim Okulunda genelde alt, orta gelir grubu vatandaşlarımızın çocuğu okuyor. Benimde okulla bağlantım, geçmiştebenim aynı okulda okumam. Bunun haricinde bir bağlantım yok. Aile birliği üyelerini tanımıyorum. Okul müdür yardımcısı ile aşağıdaki konuları konuştum. Mustafa Bey Osmangazi İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı

60.000 Lira Gerekli

Yapımı düşünülen inşa ve düzenleme işleri için toplamda 60Bin Türk Lirası ihtiyaçları olduğunu, ilgili firmalarla anlaşıldığı içinde İnşaa, malzeme yardımına ihtiyaçları olmadığını söylediler. Bağışçı bir işverenimiz okulun çocuk kitaplarının alımında fayda göstereceği için kitap yardımınada ilk aşamada ihtiyaç kalmadı...

Yapılması planlanan Kütüphane, Drama Sınıfı, Zeka Oyunları Sınıfı

Çocukların tenefüs ve ölü zamanlarında daha verimli zaman geçirmelerini sağlamak için okul yönetimi MEB Ziya Bey'in de açıklamalarına istinaden etkinlik sınıfları ve kütüphane oluşturmaya çalışıyorlar. Bunun için firmalarla görüşülmüş, teklifler alınmış, Okul olduğu için biraz fiyatta kolaylık sağlamak suretiyle bir de ödemeyi taksitlendirmek suretiyle kolaylık sağlamışlar...

Oluşturulan proje için bilgilendirme sayfasına şu linkten ulaşabilirsiniz


Pandemi süreci

Ancak hem Covid-19 hem okula evlatlarını gönderen ailelerin sosyal durumları sebebiyle ailelerden bir yardım gelmemiş, bu nedenlede halen ilgili yapım çalışmalarına başlanamadı. 

Eğer sizin için mümkünse 50,100 lira gibi bir meblağ bağış yapılabilirse, çocukların bir nebze daha iyi bir ortamda eğitim görmesine katkı sağlayabilirsiniz. Aşağıda Okul Aile Birliğine ait banka bilgilerini göndereceğim. Gönderdiğim resim Okulun hesap cüzdanına aittir. Herhangi bir şahıs hesabı değildir. 


Güven Sorunu yaşar mıyız?

Ben konuyu kendim takip etmeye çalışıyorum, yukarıda bahsettiğim gibi Okul ile bir bağlantım yok ancak düzenli olarak okulun ihtiyaçları konusunda bilgi almaya çalışıyorum. Bu konuyla ilgili yapılan bağışların nasıl bu alanlara kullanıldığından emin olabileceğimiz bilgisini talep ettiğimde aşağıdaki bilgileri Okul Müdür yardımcısı Mustafa Bey şöyle açıkladı.;


TEFBİS Milli Eğitim Bakanlığı Denetim Birimi

Okul Aile birliğine yatırılan her kuruş , Milli Eğitim Bakanlığına bağlı tefbis tarafından kontrol edilmektedir. Tefbis sistemini https://tefbis.meb.gov.tr/giris.aspx incelediğiniz zaman bağış sorgula butonundan (sayfanın sağ alt bölümünde), yaptığınız bağışın nereye gittiğini size verilen makbuz numarası ile öğrenebilirsiniz. 

Mustafa Bey, bağışçılarımız yeter ki yardımda bulunsunlar, bildirimini yapsınlar biz onlara tefbis sistem makbuzunu iletiriz dediler. Böylelikle istediğiniz zaman bağışın durumu hakkında da bilgi sahibi olabilirsiniz. Gönül rahatlığıyla bağışlarınızın tam olarak yerine ulaştığından emin olabileceksiniz. Eğitim için yapılan hiç bir yatırımın boşa gitmeyeceğinizi bilerek değerli katkılarınızı eksik etmeyeceğinizi Rabbi Rahimden umud ediyor, iyi çalışmalar diliyorum. Bağış yapmak isterseniz benimle iletişime geçebilir yada direkt olarak resimde ve aşağıda görülen banka hesap sahibi ve iban numarasına direkt gönderebilirsiniz. Dekontunu ilettiğiniz zaman bende okul müdür yardımcısı ile görüşüp bağışınıza ait TEFBİS makbuzunu size iletebilirim.


Okul yönetimi şimdiden tüm yardımcı olmak isteyen kişilere büyük bir şükran duyduklarını ilettiler.

Hesap Sahibi: Osmangazi İlkokulu Okul Aile Birliği

Hesap Adı: Osmangazi İlköğretim Okulu Okul Aile Birliği

TR180001000677660304865001

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Reçete gönderim Hatası DOK_0027 Hatası

WORD KİTAP YAZMA

Zirve Programı üzerinden Toplu Ekstre Almak